Kollár Tamás – Intézményvezető
Szakvizsgázott pedagógus-közoktatási vezető, földrajz-testnevelés szakos középiskolai tanár
Fehér Mónika – Intézményvezető-helyettes
Szakvizsgázott pedagógus, tanító- testnevelés műveltségterület
László István – Intézményvezető-helyettes
történelem-magyar nyelv és irodalom szakos tanár
Dankovicsné Tóth Judit – tanító – magyar nyelv és irodalom műveltségterület- tartósan távollévő
Eppich Evelin – tanító- angol nyelv műveltségterület
tartósan távollévő
Ignáczné Uzelman Enikő – tanító, ember és társadalom műveltségterület szakvizsgázott pedagógus
osztályfőnök 3.a
Kelemen Anikó – tanító- népművelés műveltségterület
osztályfőnök 3.b
Nagy Márta – német nyelvszakos tanár, napközis nevelő
Pusztavári Orsolya – tanító ének-zene műveltségterület
osztályfőnök 4. o.
Rusz Andrea – fejlesztőpedagógus
Sneiderné Lövei Ildikó – tanító- könyvtár műveltségterület
osztályfőnök 2.b
Tóth Edit – tanító- könyvtár műveltségterület
osztályfőnök 1.a
Ujj Gabriella – tanító-német nyelv műveltségterület
osztályfőnök 1.b,
Vízkeleti Györgyné – tanító- népművelés műveltségterület
osztályfőnök 2.a alsó tagozatos munkaközösség
Barta Beáta – tanító, magyar-nyelv és irodalom műveltségterület, humán munkaközösség vezető
Bata Dénes – magyar nyelv és irodalom- történelem szakos tanár szakvizsgázott pedagógus közoktatási vezető
mesterpedagógus, címzetes igazgató
Batáné Sótér Katalin – magyar nyelv és irodalom – francia nyelvszakos tanár
osztályfőnök 8.a.
Bede Kinga Erika – testnevelés-gyógytestnevelés szakos tanár, tartósan távollévő
Debrei-Nagy Zoltán – rajz-technika szakos tanár
osztályfőnök 7.
Dénes Attila – testnevelés szakos középiskolai tanár
Mérai Gergő – történelem-etika szakos tanár, napközis nevelő, osztályfőnök 5.a
Kerekes Erika – angol nyelvszakos, ének-zene szakos tanár
Molnár Ildikó – magyar nyelv és irodalom – angol nyelvszakos tanár
osztályfőnök 8.b
Purger Tiborné – matematika-kémia szakos tanár, napközis nevelő
Radics-Galambos Krisztina – magyar nyelv és irodalom szakos tanár, napközis nevelő
Szánthó Zsuzsanna – német nyelvszakos tanár
osztályfőnök 6.a, Természettudományos és nyelvi munkaközösség vezető
Tóth Antal Attila – biológia- kémia szakos tanár
osztályfőnök 5.b, DÖK patronáló tanár
Tóthné Töltési Anikó – gyógypedagógus
Tusai Milán – földrajz-történelem szakos tanár
Vojtekovszki Márton- Testnevelés szakos gyakornok
Katona Cintia – magyar szakos tanár, napközis nevelő
Kalóné Ignácz Ágnes – tanító, történelem szakos pedagógus, osztályfőnök 2-4
Ács Veronika – élelmezésvezető (Önkormányzat)
Kondor Anett – iskolatitkár
Kondor Józsefné – élelmezésvezető (Önkormányzat)
Kondor Mónika – pedagógiai asszisztens
Jéger Anikó- pedagógiai asszisztens
Rubint Hajnalka – könyvtáros
Bárány Lászlóné – intézményi takarító
Boldizsár Gáborné – intézményi takarító
Kovács Sándorné – intézményi takarító
Méhészné Tóth Zsuzsanna – intézményi takarító
Póka Zsolt – karbantartó
Tóth Sándorné – portás, gyermekkísérő
Vaskó Istvánné – intézményi takarító
Nagyúti telephely
DANKOVICSNÉ TÓTH JUDIT

Mottóm:
„A diák nem edény, melyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell gyújtani.”
(Sass Elemér)
Nevem Dankovicsné Tóth Judit jelenleg harmadik gyermekemmel tartózkodom GYEDen. Kálban élek a családommal, férjemmel és már 3 gyermekemmel. Tanulmányaimat Debrecenben kezdtem, ahol 2003-ban végeztem a Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskolán, tanító-magyar szakán. 2004-ben elvégeztem a gyógypedagógiai asszisztens felsőfokú szakképesítést Budapesten. Második diplomámat pedig Egerben az Eszterházy Károly Egyetemen (akkor még főiskolán) szereztem 2011-ben szociálpedagógusként. 2017-ben pedig közoktatás vezetőként szakvizsgáztam. Mindig tanító néni szerettem volna lenni, mert úgy éreztem/érzem, hogy a legnagyszerűbb érzés kisiskolásokkal foglalkozni, nyomon követni, amint megtanulnak írni, olvasni, számolni, s fejlődik személyiségük
TÓTH ANTAL ATTILA

Mr. Woodruff következő szavai a Jack című filmben hangzottak el és magamra is igaznak tartom őket:
„Tudod miért szeretek gyerekeket tanítani? Hogy ne kelljen végképp beletörődnöm abba, hogy felnőtt vagyok; nem akarom elfeledni, hogy más fontos dolog is van az életben, mint a biciklizés, vagy a játék egy kuckóban, vagy hogy belelépj a pocsolyákba a legjobb cipődben.”
Tóth Antal Attila vagyok. 1974-ben születtem. A nyíregyházi Bessenyei György Tanárképző Főiskolán szereztem 1996-ban biológia-kémia szakos általános iskolai tanári diplomát, majd 2002-ben a Veszprémi Egyetemen kémia szakos középiskolai tanári végzetséget. Pályám során számtalan továbbképzésen ismerkedtem meg újabb és újabb tanítási módszerekkel, de környezetvédelmi szaktábor vezetői, valamint gyalogos vándortábor vezetői képzéseken is részt vettem.
1996 szeptemberétől a nagyúti Általános Iskolában tanítottam három tanévet, majd 1999-ben a kompolti Általános Iskola tanára lettem. 2007 és 2014 között a diákönkormányzat vezetője voltam, majd 2014-től 2018-ig a Nagyúti Tagiskola tagintézményvezetője, illetve intézményvezető-helyettes. A 2018/19-es tanévtől újra azt teszem, amit igazán szeretek: az iskolában töltött időmből a lehető legtöbbet a gyerekek között vagyok és tanítok, biológiát, kémiát és fizikát, valamint osztályfőnök vagyok és ismét a DÖK vezetője.
Az érdeklődő gyerekeket szívesen készítem fel különböző tanulmányi versenyekre. Tanítványaim eredményesen szerepeltek már területi, megyei és országos versenyeken is.
Szívesen szervezek szabadidős programokat, kirándulásokat, túrákat, így a szabadidőm egy részét is a gyerekek között töltöm. A Szamóca Természetjáró Kör vizsgázott túravezetőjeként fontosnak tartom, hogy minél több gyerek ismerje meg a természet szépségeit.
UJJ GABRIELLA

Ujj Gabriella vagyok. Fehérgyarmaton születtem 1973-ban. Feldebrőn élek, van egy fiam. A Budapesti Tanítóképző Főiskola általános iskolai tanító, német idegen nyelvoktató
szakán szereztem diplomát 1996-ban. Nagyon szeretem a gyermekeket, szeretem a munkám. Örülök, hogy taníthatom, nevelhetem, formálhatom őket. Már főiskolás koromban is vonzódtam az alternatív pedagógiai módszerek iránt, és most, hogy egy új módszerrel tanítunk iskolánkban, örömmel tölt el. Sokat dolgozunk páros és csoportmunkában. Tanítványaimmal és szüleikkel szervezünk iskolán kívüli közös programokat is, pl. nyáron voltunk együtt az Érsekkerti színházban, és már megterveztük a következő közös szórakozásunkat is. Fontosnak tartom a szülőkkel való folyamatos és jó kapcsolattartást. A mosoly, a jókedv, a pozitív gondolkodás, megértés, melyek engem vezérelnek és jellemeznek.
KEREKES ERIKA
Kerekes Erikának hívnak, és angol tanárként dolgozom a Kompolti iskolában. Előtte az USA-ban éltem nyolc évig, ahol zenét tanultam majd egy keresztény iskolában dolgoztam. Később Japánba költöztem, ahol szinte minden korosztályt tanítottam angolra kb. 12 évig. Közben elvégeztem a mester diplomát angol nyelvtanári szakon. A tanításomban próbálok tanuló centrikus lenni mivel tudom, hogy mindenki más képességekkel rendelkezik és megérdemli, hogy testre szabottan tanuljon nyelveket. A diákjaim sikerei és az angol nyelv szeretete nagy örömmel tölt el.
Publikációk
Kerekes, E. (2016). The assistive power of dialogue journals; Written and oral corrective feedback in two speaking and writing classes. Global Communication 6(3) 69-76.
Kerekes, E. (2015). Using songs and lyrics in out-of-class learning. In D. Nunan& J.C. Richards (Eds.), Language learning beyond the classroom (pp.33-42). New York: Routledge.